Τετάρτη 30 Ιουλίου 2008

Τολμηρό σχόλιο, Σταυρούλα! Δεν φοβάσαι μήπως μας αφορίσουν;

η stavroula έγραψε:
Θα μπορούσε να μου εξηγήσει κάποιος, την διαφορά ανάμεσα στον άγιο Ιωάννη τον Ρώσσο και στον βασιλέα Toutachamon της Αιγύπτου, ή με τον Αγαμέμνονα; Όλοι τους πάντως, φέρουν χρυσές προσωπίδες!!!!!!!
FOR GOODNESS SAKE!!!!!!!

Πολύ τολμηρό το σχόλιο σου αυτό, Σταυρούλα!
Δεν φοβάσαι μήπως μας αφορίσουν; Διότι είναι πολλά τα λεφτά, είναι μεγάλα τα συμφέροντα και κάτι τέτοια σχόλια προκαλούν ζημιά στους θρησκέμπορους, προκαλούν και την οργή τους ενάντια σε κάθε λογική άποψη που εκφράζεται σχετικά με τα τάχα άφθαρτα αυτά «λείψανα» που είναι τόσο αποκρουστικά (μισολιωμένα, κλπ) που αναγκάζονται να τους βάζουν χρυσές προσωπίδες!
Αν είναι έτσι, αν δεν υπάρχει καμία αφθαρσία, τότε γιατί δεν τα ενταφιάζουν;
Ξέθαψαν πρόπερσι τον Βησσαρίωνα (τότε που ήθελαν να αντιδράσουν στα σχέδια της κυβέρνησης για καύση των νεκρών), και τον ξέθαψαν αφού τον είχαν διατηρήσει μερικά χρονάκια σε συνθήκες μουμιοποίησης κατά τα αιγυπτιακά πρότυπα, και αποδείχτηκε ότι επρόκειτο για ένα έκτρωμα που συνέχεα το στοκάριζαν και το σοφάτιζαν (με κερί κλπ) για να μπορούν να το διατηρήσουν σε κοινή θεά μέσα στη γυάλα όπου το τοποθέτησαν.
Εγώ, ήμουν ο πρώτος που διαμαρτυρήθηκε, αμέσως και έντονα, όταν ξεκίνησε αυτή η ιστορία (με τον Βησσαρίωνα) με μια επιστολή μου προς τον Τύπο η οποία έτυχε μεγάλης προβολής από την εφημερίδα ΤΑ ΝΕΑ, και η οποία επιστολή μου αυτή, προκάλεσε την οργή του μητροπολίτη Γερμανού (στην Ηλεία) ο οποίος και μου έστειλε αμέσως τότε και αυτός, μια αυστηρή επιστολή (επίσημη, με σφραγίδες πρωτόκολλα και υπογραφές) μια αυστηρή (δεν την λέω κατάπτυστη, ούτε υστερική) επιστολή λοιπόν, με την οποία με πέρναγε γενεές δεκατέσσερις, που λένε!
Ξέρω τι θα πεις ξανά: «FOR GOODNESS SAKE!!!!!!!».

Δεν υπάρχουν σχόλια: